Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

!-- facebook like this -->
Εμεις οι δυο σαν ενα

"Ξυπναω μονος ακεφος
και λεω εδω θα μεινω
μα μ'ενα σου τηλεφωνο
τον γκριζο κοσμο κλεινω
μια μπλουζα παιρνω φευγοντας
και τα κλειδια στα χερια
βαζω μπροστα τη μηχανη
και καβαλαω τα αστερια...

Εμεις οι δυο σαν ενα
δυο σωματα ενωμενα
στις γιορτες στις παραλιες,
στα γηπεδα στα τρενα...
Εμεις οι δυο σαν ενα

Μεσα μου αποψε βουτηξα (?)
και ζω τη μοναξια μου
μα μ'ενα σου χαμογελο
σκορπας τα συννεφα μου
απο τον ωμο με κρατας
και λεω πως περπαταμε
μα πριν το καταλαβουμε
στον ουρανο πεταμε...
δυο σωματα ενωμενα..."


όνειρο ζω

Να'μαι στα σύννεφα ψηλά
μ' ένα τηλέφωνο αγκαλιά
όπως οι φλέβες δυνατά
τ' ακούω πάλι να χτυπά
Υποχρεώσεις και δουλειά
μου κλέβουν κάτι απ' τη χαρά
Είναι πληγή να σ' αγαπώ
όταν μου είσαι μακριά
Μόνο αν είσαι εσύ, εγώ απαντώ...

Μη, δεν είμαι εδώ, όνειρο ζω
και μη με ξυπνάτε τώρα
Μη, για ό,τι καλό ή ό,τι κακό
τα λέμε άλλη ώρα...

Μη, είμαι αλλού σ' άλλη τροχιά,
σ' άλλη γη, σ' άλλη χώρα
Μη, δεν είμαι εδώ, όνειρο ζω,
μη με ξυπνάτε τώρα...

Να ονειρεύομαι γλυκά
μ' ένα τηλέφωνο αγκαλιά
όπως οι φλέβες δυνατά
τ' ακούω πάλι να χτυπά
Και μόνο αν είσαι εσύ, εγώ απαντώ...

Το παρτυ

Να γράψω θέλω σ' αγαπώ πολύ
να πάψω θέλω γι' αυτό θα πιω πολύ
Παλιά κομμάτια που χόρευες θα βρω
ποια ξένα μάτια σε βλέπουν θησαυρό

Απόψε η νύχτα μοιάζει μ' απειλή
μεγάλη νύχτα κι εγώ μικρός πολύ
Λευκά σεντόνια ριγμένα στη καρδιά
για μένα χιόνια και γι' άλλους μυρωδιά

Νύχτα πάρ' την τη σκέφτομαι ξανά
κάνει πάρτυ το χθες και με πονά
Νύχτα ζήτα με μπροστά της για χορό
γι' αγάπη κλαίω μα δεν τη συγχωρώ

Στενά μπαλκόνια, δειλινά στενά
καρδιές μπαλόνια πετούν στο πουθενά
Ποτάμι μαύρο στις φλέβες μου κυλάς
κι ας μην ξανάβρω τον τρόπο που φιλάς

Νύχτα παρ' την τη σκέφτομαι ξανά
κάνει πάρτυ το χθες και με πονά
Νύχτα ρίξε με σαν άστρο στο κενό
γι' αγάπη κλαίω μα δεν τη συγκινώ

Νύχτα πάρ' την τη σκέφτομαι ξανά
κάνει πάρτυ το χθες και με πονά
Νύχτα ζήτα με μπροστά της για χορό
γι' αγάπη κλαίω μα δεν τη συγχωρώ



μοιάζουμε


Πες μου τι θες
δεν κυνηγάω πια σκιές
και με τρομάζουν οι αλλαγές
Δεν είναι η αγάπη
ένα παιχνίδι ασφαλές

Τέτοιες βραδιές
μπαίνουμε μέσα σε φωτιές
σ' ένοχες σκέψεις μυστικές
λόγια κουβάρια
που τυλίγουν τις καρδιές

Άλλα λέω άλλα κάνω κι άλλα εννοώ
μια τολμάω να πεθάνω
μια σκοτώνω εγώ
άλλα λες κι εσύ καρδιά μου
κι άλλα εννοείς
αν κοιτάξεις πιο βαθιά μου
μοιάζουμε θα δεις

Δύσκολα αφήνεσαι
δίνεις δε δίνεσαι
ας πλησιάσουμε
κι ας μην τρομάζουμε

Γίναμε καρδιά μου ίδιοι
μες το ίδιο μας παιχνίδι
μοιάζουμε μοιάζουμε
Γίναμε καρδιά μου ίδιοι
μες το ίδιο μας παιχνίδι
μοιάζουμε πόσο μοιάζουμε

Τέτοιες βραδιές
τι λεν τα βλέμματά μας πες
που 'ναι γεμάτα αστραπές
Δεν έχει η αγάπη
μόνο όψεις τρυφερές

Εγωισμοί
δειλές κι αμήχανες σκηνές
δικές μας άμυνες σκληρές
Δεν είναι η αγάπη
ένα παιχνίδι ασφαλές


από party σε party

Σ'αυτό το party σώματα χορεύουν
μα μόνο ένα ζει αληθινά,
μονάχα ένα ανασαίνει για σένα.

Σ'αυτό το party πρόσωπα αναμμένα
μα όλα πίνουν ψεύτικα ποτά,
μονάχα ένα μεθυσμένο για σένα.

Κάνε μια στροφή,κοίταξέ με,
δίπλα σου περνώ μια ζωή.
Δίπλα σου από party σε party,
δίπλα σου να λιώνω από αγάπη.
Πιάσε το ρυθμό και φίλησέ με στη στροφή.

Σ'αυτό το party χέρια υψωμένα
μα ένα να σε φτάσει προσπαθεί,
μονάχα ένα απλωμένο για σένα.

Σ'αυτό το party σώματα χορεύουν
μα μόνο ένα ζει αληθινά,
μονάχα ένα να φωνάζει εσένα.

Κάνε μια στροφή,κοίταξέ με,
δίπλα σου περνώ μια ζωή.
Δίπλα σου από party σε party,
δίπλα σου να λιώνω από αγάπη.
Πιάσε το ρυθμό και φίλησέ με στη στροφή.


Αν ήσουν μαζί μου

Γκρίζα μέρα απ' το πρωί
Ούτε χρώμα ούτε φιλί
Κρύος και πικρός καφές
Κι οι κουρτίνες μου κλειστές
Φεύγω πάω για δουλειά
Πάλι με μισή καρδιά
Μα δε φταίει άλλος κανείς
Που εσύ δεν ψάχνεις να με βρεις

Μα αν με βρεις
Η μέρα αυτή θα είναι αλλιώς
Και στο σκηνικό θα μπαίνει φως
Αν ήσουν μαζί μου αλλιώς θα ξυπνούσα
Θα' χα άλλη αναπνοή κι όλα αλλιώς θα τα ζούσα
Αν ήσουν μαζί μου αλλιώς θα πονούσα
Πιο γλυκά και πιο απλά αλλιώς θα ζούσα

Πάλι νύχτωσε νωρίς
Κι εσύ δεν ψάχνεις να με βρεις
Απ' το δρόμο σου περνώ
Κι όπου με βγάλει οδηγώ
Γκρίζα μέρα απ' το πρωί
Ούτε χρώμα ούτε φιλί
Ίσως κι απόψε να κλειστώ
Σε κάποιο σπίτι φιλικό


ο βυθός σου

Εγώ άμα σε φιλώ
Θα είμαι πια παιδί δικό σου
Και όταν καίει το μέτωπό σου
Εγώ θα σε φιλώ
Και θα σου παίρνω τον καημό σου

Εγώ που σε μισώ
Θα μάθω το συνδυασμό σου
Ν' ανοίξω ένα γυρισμό σου
Εγώ που σε μισώ
Χαϊδεύω κάθε φέρσιμό σου

Εγώ σ' ευχαριστώ
Που κολυμπάω στο βυθό σου
Σαν κύμα φτάνω ως το λαιμό σου
Εγώ σ' ευχαριστώ
Και ας πνιγώ για το καλό σου


Φίλοι κ' εχθροί

Πως με δικάζουν όσα δε ξέχασα
Πως με τρομάζουν οι λόγοι που σ'έχασα
Δεν τους κατάλαβα ποτέ τελικά
Εγώ δεν έβαλα στη σχέση φωτιά

Τι 'ναι άβυσσος τι
Τι 'ναι η δική σου ψυχή

Θέλω ξανά να σου πω είναι επικίνδυνα εδώ
Όμως τώρα θα φύγω εγώ
Μη ζητάς να με βρεις ένα ξένο θα δεις
Αντιμέτωποι θα 'μαστε εμείς
Μάχη πρώτης γραμμής είναι θέμα τιμής
Ως το τέλος εχθροί συνεπείς
Μη ζητάς να με βρεις ενα ξένο θα δεις
Αντιμέτωποι θα 'μαστε εμείς
Φίλοι κ' εχθροί

Αλλάζω στάση μήπως κι αλλάξουμε
Απεναντί σου θα 'μαι αν βουλιάξουμε
Φίλοι αποτύχαμε ας δούμε κι ως εχθροί
Ας δοκιμάσουμε έτσι απ 'την αρχή

Τι 'ναι άβυσσος τι
Τι 'ναι η δική σου ψυχή


Χωρις αναπνοη

Πάνε ώρες που 'χω εδώ
χωρίς αναπνοή
Σε ταυτόχρονο ρυθμό
δενόμαστε μαζί
Δυναμώνεις το σφυγμό
Στενεύει η επαφή
Θεέ μου όλα τα 'χω δει....

Και αντίστροφα ο χρόνος μετράει
κι αγκαλιαζόμαστε κι ενώνουν τα χέρια
Σαν τρελή η καρδιά μου χτυπάει
κι εκτοξευόμαστε οι δυο μας στ' αστέρια
Μα σε ταχύτητα όπως πάμε φωτός
Τα μάτια κλείνω και σφυχτά σε κρατάω
Και πριν προλάβει να εκραγεί ο ουρανός
Στ'αποκορύφωμα του τέλους ξεσπάω.
Σ'αγαπάω

Πανε ώρες που 'πα εδώ τελειώνει η λογική
Κατι πέρα απ'το μυαλό
μου δίνει εντολή
Σ' άλλη διάσταση θα μπω
θ' αλλάξω εποχή
Αφου όλα τα 'χω δει....







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου